Lütfen Bekleyin
Etkili bir iletişim için üretilen reklam filmlerinin, videoların, billboardların doğru bir medya planlama yapılarak hedef kitleye ulaşmasını sağlamak gerekmektedir.
Kime? Ne zaman? Nasıl? Hangi mecrada ? ulaşılacağı doğru planlamaz ise; etkili bir iletişim sağlanması mümkün değildir.
Ayrıca; tüm reklam mecralarının (radyo-tv-billboard- sosyal medya mecraları vb) birbirinden farklı ve etkili kullanım teknikleri vardır.
Örneğin; açıkhava reklamlarını broşür gibi kullanamazsınız. Açıkhava reklamlarında reklam görselinin nerede durması gerektiği, kullanılan renk ve grafik dili, mesajın nerede ve kaç kelime ile ifade edileceğinin bir takım kuralları vardır.
Aksi halde prodüksiyon ve yayın için harcadığınız tüm bütçe çöpe atılan para olacaktır.